Sayfalar

25 Mart 2013 Pazartesi

Tarot

Tarot'un geçmişi başlı başına bir sırdır. Tarot kartlarından ilk söz ediliş 14. yüzyıla rastlar. Kartlardaki simgeler derin ruhbilimsel bir tepki yaratır ve kartlar sihirli kabul
edilir. Tarot hakkında binlerce eser yazılmıştır pek çok da teoriler üretilmiştir. Dünya dışı canlılar tarafından bizlere getirildiğine bile inanan insanlar vardır. Eski çağlarda fal açma bir çeşit tedavi yöntemi olarak uygulanırdı. Yaşarken pek çok acı, keder çaresizlik ve karar verememe gibi durumlar yaşarız. Böyle anlarda yardımcı olacak bir rehbere ihtiyaç duyarız. Bu yüzden bazen fallar bir kurtarıcı rolü bile oynar.

Tarot seanslarında danışan ve Tarot ustası arasında fiziki ve manyetik bir bağ kurulması faldan alınacak doğru kehanetleri perçinler. Örneğin çok uzaklarda olan bir insana ait bir eşarp ya da çakmak bile yeterli olabilir. . . .

Benim bilgisayar ortamında ne derece doğruları akalayabileceğim de araştırdığım konulardan biri. . Fallarına baktığım (buna tam bir Tarot seansı denemez yanlızca bir kaç kart çekiyorum) insanların acı çekeceklerini özellikle eş, sevgiliden ayrılma gibi durumları hiç bir zaman net olarak bildiremiyorum. Çünkü hiç kimsenin ızdırap çekmesini istemiyorum. Genelde bu tür sorularla karşılaşıyorum ve hata yaptığımı bile bile o konularda gerçeği söylemiyorum yazamıyorum.

Unutmayın bu hayatta gerçekleşinceye kadar hiç bir şey kesin değildir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder